AM nosič homologovaný univerzální : Klasik 1
Kód: MEK-35Související produkty
Detailní popis produktu
AM NOSIČE - KLASIK 1
- Je pracovní zadní autonosič nákladů s univerzální homologací a nespočtem různých využití, používaný zejména jako pracovní pomůcka pro myslivce, lesníky, lovce, rybáře, farmáře, včelaře, majitele obor, chovatele zvířat atd...
- Stejně dobře však slouží jako nosič přepravních boxů, kufrů, či rozšíření zavazadlového prostoru automobilu i čtyřkolky pro Váš povedený výlet či dovolenou, nebo třeba pracovní výjezd na montáž v rámci zaměstnání. Je tedy vhodným doplňkem k firemním dodávkám.
- Kvalitu námi vyráběných nosičů dokazuji také fakt, že jsme výhradními dodavateli tohoto sortimentu do státních podniků, jako jsou např. LESY ČESKÉ REPUBLIKY, S.P., či Vojenské lesy a statky, s.p., Městské lesy, nebo Arcibiskupské lesy a statky.
- Jedná se o náš vlastní výrobek, pro který se snažíme shánět výrobní materiály v maximální možné míře v ČESKÉ REPUBLICE. Zakoupením produktu podporujete poctivou českou rodinnou firmu a českou ekonomiku ♥
Technický popis nosiče:
- Žárově zinkovaná ohýbaná konstrukce z jeklů 20×20mm
- Šroubová upínací hlavice na kouli ISO50 bez možnosti sklopení nosiče - vysoká nosnost, univerzálnost i spolehlivost. Nasadíte na kouli a dotáhnete šroub s jemným závitem, nejlépe ráčnou s prodloužením (prodáváme v příslušenství). Montáž nosiče na kouli zabere max. 10 sekund.
- Rozměr (vnější) 1020x500x130mm, ložná plocha je 980×480×130mm, síť 75x75mm
(vyjímečně může být vyroben i ze sítě 50×50mm, tolerance +/- 15mm).
- Hmotnost 16kg
- Homologované osvětlení 13-PIN koncovkou a 1,5m kabelem (v případě starší 7-PIN zásuvky na vozidle je nutné dokoupit redukci v sekci "příslušenství")
- Ocelová světelná rampa, která zajišťuje maximální možnou ochranu světla v terénu (zespodu, shora i z boků)
- Jednoduchá montáž pomocí celkem 6 šroubů, demontovatelný upínací systém i světelný panel. V případě mechanického poškození lze zakoupit náhradní díly.
- Nosič je určen jak k provozu na pozemních komunikacích, tak i do těžkého terénu.
- Dle české legislativy musí být KAŽDÝ NOSIČ NA TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ VŽDY OSVĚTLEN osvětlovacím panelem k tomu, aby byl způsobilý pro provoz na pozemní kmunikaci. Zároveň musí být opatřen platným atestačním štítkem.
- Homologovaná povolená zátěž na pozemních komunikacích se základní neuzamykatelnou hlavicí je 80kg, reálně nosič uveze 160kg.
! ! ! POZOR NOVINKA ! ! !
Je zde však možnost zakoupení masivnější a navíc uzamykatelné hlavice, která má větší šroub a další přídavný opěrný seřizovací šroub, kterým lze nosič ještě více odlehčit. Zde je pak homologovaná nosnost sestavy 110kg vč. nosiče (nejvyšší možná). Cena sestavy s takovouto upínací hlavicí je +500,- Kč vč. DPH. Pokud se rozhodnete pro dražší uzamykatelnou variantu, připište svůj požadavek do poznámky při vyplňování objednávky, cena Vám tím bude automaticky navýšena.
- Možnost zakoupení také s bezúdržbovým úsporným LED osvětlením (+1400,- Kč).
(Některé řídící jednotky u novějších typů automobilů však neumějí vyhodnotit podstatně menší odpor LED světel a nemusí fungovat správně. U starších automobilů cca do r.v.2017, nebo čtyřkolek tento problém nenastává)
- Úprava objednávky viz předchozí 2 body je možná pouze na našem domovském e-shopu www.nosicenatazne.cz
- Povolená zátěž je však dána vždy vprvní řadě maximální svislou zátěží daného vozidla
Bez SPZ na nosiči nevyjíždějte.
Poznavací značka musí být na autě viditelná vpředu i vzadu. Proto je součástí nosiče plastový rámeček, do kterého zadní SPZ usadíte. Zatímco dříve bylo nutné značku z auta přemístit na nosič, dnes už díky změněnému zákonu existuje podstatně snazší varianta - O třetí SPZ pro nosič si můžete zažádat a přikoupit na registru silničních vozidel.
Poznámka: Desing integrovaného osvětlení nosičů se může mírně lišit vzhledem k aktuální dostupnosti jednotlivých lamp na trhu. Dodaná světla se však můžou lišit pouze vizuální podobou, nikoli kvalitou, nebo způsobem použití.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Nosiče na zvěř |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 110 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.